باربد نیوز

به روز ترین اخبار روز دنیا

خرید مواد اولیه دارویی و پزشکی از پیشگامان شیمی

آمارنامه دارویی مجموعه ای از اطلاعات فروش داروها است که توسط سازمان غذا و دارو و با جمعبندی اطلاعات ارسالی شرکتهای پخش، تهیه و به متقاضیان (مدیران شرکتهای دارویی و سایر ذینفعان) ارائه میشود. دارو به ماده ای گفته میشود که با اثر بر گیرندهای خاص در داخل، خارج یا دیواره سلول باعث شروع یا مهار عملکردی خاص میگردد و قدرت اثر دارو با میزان و تعداد این تعامل نسبت مستقیم دارد. این مواد عنصر ها بدست آمده از طبیعت یا به صورت مصنوعی می باشد. دارو ممکن است منشأ طبیعی (گیاهی یا حیوانی) داشته باشد یا اینکه به طور مصنوعی تهیه شود. بسته به نوع دارویی که تولید می شود ممکن است که از یک عنصر و یا چند عنصر برای ساخت و تولید آن استفاده کرد. بسته به نوع دارویی ، محصول ممکن است حاوی بیش از یک ماده فعال باشد. کلیة فرآیندهای این شرکت منطبق بر ضوابط cGMP و WHO می باشد و برای دستیابی به کیفیت برتر، واحد تضمین کیفیت، کلیه مراحل و فرآیندهای تولید را بطور شبانه روزی تحت نظارت و کنترل خود دارد. امروزه آگاهی دقیق از ساز و کار بیماریها برای دستیابی به داروهای جدید امری ضروری محسوب میشود.

برخی شرکت ها بیش از پنج دهه است که با ایران در حوزه تامین مواد اولیه کار میکنند، اما در حال حاضر با تأخیر فراوان، مواد اولیه ما را تامین میکنند. به گزارش ایسنا، با ارسال این محموله که شامل ۸۸ لیتر از ماده فعال دارویی برای تولید واکسن کروناست، مرکز دارویی "فیوکروز" در ریودوژانیرو تولید دو میلیون و ۸۰۰ هزار دوز از واکسن مشترک شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد را آغاز خواهد کرد. لذا دوستان گرامی می توانند اطلاعات مورد نیاز اعم از آنالیز ، موارد مصرف ، قیمت ، برنده ها و سایر اطلاعات محصولات مورد نیاز خود را در این وبلاگ مشاهده کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در وبلاگ تماس حاصل نمایند . گروه تخصصی بازرگانی طلایه داران تجارت سپاهان، مواد اولیه شیمیایی و صنعتی را از با کیفیت ترین و معتبرترین کارخانه ها تهیه می کنند و با قیمتی مناسب درکمترین زمان حمل و ترخیص جنس مورد نظر را انجام می دهند و در اختیار خریداران می گذارند. امروز ایران نود و هفت تا نود و نه درصد داروهای مورد نیاز بیماران کشور را در داخل تولید میکند و داروهایی که هنوز تولید نمیشوند یا به علت تعداد کم بیماران که گاهی پنجاه تا صد و پنجاه نفر است توجیه اقتصادی ندارد یا داروهای جدیدی است که به تازگی وارد بازار دنیا شده است.

تولید داروی با کیفیت و استمرار تولید آن یکی از دغدغه های خیلی از کشورها میباشد که با توجه به شرایط و زمان همیشه در معرض تهدید یا تحریم است. چین و هند مهمترین تولید کنندگان مواد اولیه دارویی در دنیا هستند اما کشورهای اندکی هستند که این مواد مؤثره را میتوانند به داروهای ساخته استاندارد تبدیل کنند و ایران یکی از کشورهای پیشرفته در داروسازی دنیاست. اداره مواد اولیه یکی از ادارات ، اداره کل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر است اين اداره وظیفه نظارت بر حسن اجرای اصول روشهاي مناسب توليد ، واردات و کلیه امور مرتبط با مواد اوليه دارویی(موثره،جانبي و ملزومات بسته بندی) را دارد.هدف اصلی این اداره حمایت از تولید داخل و نظارت بر کیفیت مناسب همچنین مدیریت واردات مواد اولیه و ایجاد بانک اطلاعاتی در خصوص تولید و واردات مواد اولیه دارویی در کشور می باشد. ایران با هدف حرکت به سوی تولید تکنولوژی و همکاری با شرکتهای دانش بنیان موفق به تولید و تامین مواد اولیه دارویی وارداتی گردیده است و با تلاش مضاعف و بهره مندی از تیم مجرب در خصوص واردات و تامین مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی، مواد مؤثره دارو مورد نیاز در بخشهای صنایع دارویی، شیمیایی، غذایی، کشاورزی و…

همچنین می توانید از اپ تاجریار برای مشاهده آمار واردات و صادرات کالای خود استفاده کنید. می تواند برای بسیاری از اهداف آزمایشگاهی استفاده شود. فروش مواد شیمیایی و مواد اولیه شیمیایی ، دارویی و آزمایشگاهی بصورت عمده و خرده آماده همکاری با کلیه سازمانهای دولتی و دانشگاهی ، آزمایشگاهی و کلیه صنایع داروسازی و صنایع غذایی ارسال در کمترین زمان با قیمت عالی و کیفیت بالا زیر قیمت بازار از طریق پست و باربری و تیپاکس ارسال میشود (اطلاعات بیشتر در https://irchem.ir/pharmaceutical قابل مشاهده است). محصولات دارویی در اشکال مختلف به شرح زیر تولید میشوند. ظرفیت تولیدی دو نوع محصول شرکت داروسازی آوه سینا در یک نوبت شامل قرص به تعداد یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و کپسول به تعداد ۲۱۵ میلیون که جمعاً به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون محصول میرسد. فرایند ترخیص مواد دارویی و ترخیص مواد اولیه دارو توسط تیم با تجربه ایی از ترخیص کار های شرکت بازرگانی ترخیص کارا ( ترخیص کالا ) اینجام می شود. مواد اولیه در صنعت دارو شامل مواد اولیه دارویی ، افزودنی ها و مواد جانبی و غیره می باشد که شرکت ترخیص کالا با توجه به تجربه ایی که دارد می تواند فرایند های ترخیص کالا و ترخیص مواد دارویی و ترخیص مواد اولیه دارو و ترخیص دارو را به آسانی برای تجار و شرکت ها انجام دهد.

[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ] [ 14:10 ] [ باربد نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]