باربد نیوز

به روز ترین اخبار روز دنیا

بایدن زمان واکسیناسیون همگانی در آمریکا را اعلام کرد

رئیس‌جمهور آمریکا به مردم این کشور نوید داد تا اوایل تابستان سال ۲۰۲۱ واکسیناسیون همگانی در برابر کرونا صورت گیرد.

به نقل از شبکه فرانس ۲۴، رئیس جمهور آمریکا برای تزریق واکسن کرونا به مردم این کشور ضرب الاجل تعیین کرد.

جو بایدن شامگاه پنج شنبه در اولین سخنرانی اختصاصی دوره ریاست جمهوری خود درباره کرونا وعده داد تا چهارم ماه ژوئیه، مصادف با روز استقلال ملی آمریکا، تمامی مردم این کشور در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند. بنا به گفته بایدن، تمامی بزرگسالان تا اوایل ماه مه واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین افزایش کادر پروژه تزریق واکسن در آمریکا را نوید داد و گفت ۴ هزار نفر دیگر به روند تزریق واکسن کرونا کمک خواهند کرد. بایدن همچنین اولویت بندی‌های مربوط به دریافت واکسن کرونا را اعلام کرد وگفت کادر درمان ونیز کهنه سربازان و دانشجویان پزشکی از جمله اولین دریافت کننده واکسن کرونا خواهند بود.

بنا به اظهارات بایدن، ۹۵۰ مرکز تزریق واکسن کرونا، به مراکز فعلی افزوده می‌شود تا روند واکسیناسیون تسهیل شود.

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در راستای فرافکنی و ناتوانی دولت خود در مدیریت همه گیری کووید ۱۹، بار‌ها چین و سازمان جهانی بهداشت را مسبب این همه گیری خطاب کرد و همچنین ویروس کرونا را یک ویروس چینی خواند. همین موضوع باعث تحریک طرفداران نژادپرست وی علیه آسیایی تبار‌ها شد.

آمریکا بدترین آمار مربوط به شمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در جهان داراست. تاکنون بیش از ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا و از این میان بیش از ۵۳۰ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/


[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 22 اسفند 1399 ] [ 22:42 ] [ باربد نیوز ]

[ ]

واشنگتن: منتظریم ببینیم ایران چه روندی را در پیش می‌گیرد

مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید که واشنگتن منتظر است تا ببیند که ایران چه اقدامی انجام می‌دهد و چگونه پیش خواهد رفت.

«جیک سالیوان» در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شده که دیپلماسی با ایران در جریان است اما نه طور مستقیم.

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: منتظر هستیم ببینیم ایرانی‌ها چه روندی را در پیش خواهند گرفت و چگونه پیش می‌روند.

وی افزود: آسان نخواهد بود، اما ما بر این عقیده هستیم که در یک روند دیپلماتیک قرار داریم و می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

سالیوان در واکنش به انتقادهای «مایک پمپئو»، وزیر خارجه سابق آمریکا، از سیاست‌های دولت کنونی این کشور گفت: پمپئو در جایگاهی نیست که درباره ایران ما را نصیحت کند.

انتهای پیام/

[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 22 اسفند 1399 ] [ 22:41 ] [ باربد نیوز ]

[ ]

قوسیان مقدم خبرداد؛ آماده باش پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در پی بارش برف و برودت هوا

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی امداد گران و نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات کشور آماده باش هستند.

محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: امروز، در پی بارش شدید برف و کولاک در محور‌های مختلف مواصلاتی کشور نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی در محور چالوس، اشتهارد، گردنه طالقان مشغول امداد رسانی و اسکان اضطراری هستند.

قوسیان مقدم بیان کرد: در اتوبان زنجان به قزوین به علت بارش برف و برودت هوا و همچنین تصادف زنجیره‌ای امداد رسانی در حال انجام و اسکان اضطراری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ۹ شهرستان استان گیلان شاهد برف و کولاک هستیم و امدادگران در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در محور خلخال تردد به سختی انجام می‌شود و امدادگران مشغول امداد رسانی هستند.

قوسیان مقدم اضافه کرد: در تمامی پایگاه‌های امداد و نجات، امدادگران و نجاتگران در حالت آماده باش قرار دارند و آماده هستند به محض وقوع حادثه خدمات امدادی را به هموطنان انجام دهند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر در پایان تأکید کرد: به تمامی هموطنان توصیه می‌کنیم با توجه به بارش‌های اخیر از مناطق کوهستانی عبور نکنند و در صورت ضرورت با تمامی تجهیزات زمستانی این مسافرت‌ها انجام شود.

انتهای پیام/


[ بازدید : 24592 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 22 اسفند 1399 ] [ 22:40 ] [ باربد نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]